display result search
		
		
		
	
                     	چند سالی است كه در بسته تبلیغاتی فیلمهای سینمایی یك اتفاق جدید اضافه شده بنام اكران مردمی؛ پخش فیلم با حضور بازیگران در سینما.
جشنواره سلفی بگیران و تاثیر مثبت تبلغاتی تجاری این مراسم برای فیلم. ایجاد موج رسانهای در آغاز فصل اكران یك فیلم از موثرترین روش تبلیغ و درآمدزایی است كه اخیراً بدون بار فرهنگی برای مخاطب برگزار می شود.
برگزار ی نشست ها با مجوز ارشاد انجام می شود  ولی میزبان مسئول هست و خوب و بد برنامه از چشم او دیده میشود.
بدنبال خبر دیروز سایت رادـیو آوا درباره اكران مردمی پر سر و صدا یك فیلم در یك پردیس سینمایی، خبر آسیب دیدگی مردم در مراسم تكذیب شد.
یكی از  مسئولین حوزه سینما كوتاهی های برگزاری مراسم را متوجه چهرهای حوزه موسیقی كرد و جنجال های رسانه ایی این مراسم را حاصل رقابت دو گروه موسیقی پاپ دانست.
فارغ از اینكه مسئولیت اتفاقات و آسیب های برگزاری اكران مردمی به عهده متولیان فیلم است یا مسئولان سالن؛ بایستی     در برگزاری اكران های مردمی صرفاً بهره برداری تبلیغاتی دیده نشود و از جنبه های فرهنگی نیز برخوردار باشند یا حداقل اگر در ساحت اجرا هنر مرزهای فرهنگی شكسته می شود ، در مناسبت اجتماعی هنر حفظ آبروی فرهنگی مد نظر مجریان و متولیان باشند كه هم حوزه  موسیقی و هم حوزه سینما  هر یك به نحوی در این مسئولیت سهیمند.  
رادیـو آوا