«حسن اردستانی» (مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری آوازی نو) و «ابوالقاسم شیرازی» (ریاست اتحادیه صنف تولیدكنندگان و فروشندگان پوشاك تهران) تفاهم‌نامه‌ای را به منظور حمایتِ هنرمندان موسیقی از تولیدات پوشاك داخلی امضا كردند.

در این نشست «حسن اردستانی» مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری آوازی نو گفت: «هنر موسیقی یكی از پر مخاطب‌ترین انواع هنرهاست كه همواره با استقبال اقشار مختلف جامعه روبرو شده است. در تمام دنیا صنایع مختلف، به خصوص صنعت پوشاك و مُد برای برقراری ارتباط با جامعه و معرفی محصولات خود از هنرمندان استفاده می‌كنند و این تعامل به صورت كاملا حرفه‌ای در جریان است. تا جایی كه هنرمندان و صنعتگران بةكدیگر به عنوان یك فرصت نگاه می‌كنند.»
در بخش دیگری از این مراسم، «ابوالقاسم شیرازی» (رئیس اتحادیه پوشاك) گفت: «در كار ما بر خلاف دیگر صنایع مانند خودرو، رقیبان خارجی بسیاری وجود دارند و از همین روست كه پوشاكِ تولید داخل به حمایت بیشتری نیاز دارد. امیدوارم با همكاری شما، بهترین تولیدكنندگانِ كشور به مردم معرفی شوند تا به سمتی حركت كنیم كه مردم از تولیدات داخلی حمایت كنند. ما در اتحادیه تلاش می‌كنیم تا طراحان جوان و خلاق را به سمت هنرمندان سوق دهیم. برای معرفی پوشاكی ایرانی و اسلامی، بهترین راه این است كه از طریق هنرمندان این پوشاك به مردم معرفی كنیم.»

مرتبط با این خبر

  • یك هفته با فضای مجازی موسیقی

  • تهران میزبان آوای ماندگار فرزندان سرزمین ایران

  • «آلبوم‌ها» از «تك آهنگ‌ها» سبقت گرفتند

  • شنیدن 30 قطعه از استاد موسیقی

  • آغاز كورس كنسرت‌ها در زمستان

  • مجید اخشابی مدیركل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور شد

  • آیا موسیقی پاپ می‌تواند حال و هوای معنوی برای مخاطب بیاورد؟

  • یك شب یلدای موسیقایی در اسپانیا و پرتغال

  • 2 آلبوم منتشر نشده محمدرضا شجریان در آستانه شب یلدا

  • از سرود تیم ملی در جام جهانی چه خبر؟