• این موسیقی جدی است/ آغاز حركت در یك مسیر خیلی سخت + صوت

    2 سال پیش

    این موسیقی جدی است/ آغاز حركت در یك مسیر خیلی سخت + صوت

    این موسیقی جدی است/ آغاز حركت در یك مسیر خیلی سخت + صوت

    2 سال پیش

    یكی ازخوانندگان جوان كشورمان كه طی روزهای اخیر قطعه «برای تو» را منتشر كرده، فعالیت در موسیقی جدی با هدف تغییر ذائقه شنوندگان را یكی از مهم ترین اولویت های خود برای حضور در این حوزه می داند.

  • «تك‌آهنگ‌ها» در هیاهوی كنسرت‌ها زنده‌اند!/ از اصفهانی تا چاوشی

    2 سال پیش

    «تك‌آهنگ‌ها» در هیاهوی كنسرت‌ها زنده‌اند!/ از اصفهانی تا چاوشی

    «تك‌آهنگ‌ها» در هیاهوی كنسرت‌ها زنده‌اند!/ از اصفهانی تا چاوشی

    2 سال پیش

    تعدادی از هنرمندان و خوانندگان مطرح موسیقی طی روزهای گذشته علاوه‌بر برگزاری كنسرت‌ها و اجراهای زنده اقدام به انتشار تازه‌ترین تك‌آهنگ‌های خود كردند.

  • با آهنگسازی امیرحسین طریقت و تنظیم بهزاد عبدی

    7 سال پیش

    با آهنگسازی امیرحسین طریقت و تنظیم بهزاد عبدی

    با آهنگسازی امیرحسین طریقت و تنظیم بهزاد عبدی

    7 سال پیش

    سالار عقیلی آلبوم «راز خیام» را منتشر می‌كند

  • به بهانه اولین شب اجرای «اپرای عروسكی خیام»روایتی جذاب و شنیدنی از زندگی شاعر شوریده/ معتمدی از پس خیام برآمد!

    8 سال پیش

    به بهانه اولین شب اجرای «اپرای عروسكی خیام»روایتی جذاب و شنیدنی از زندگی شاعر شوریده/ معتمدی از پس خیام برآمد!

    به بهانه اولین شب اجرای «اپرای عروسكی خیام»روایتی جذاب و شنیدنی از زندگی شاعر شوریده/ معتمدی از پس خیام برآمد!

    8 سال پیش

    اپرای خیام از برخی جهات اثری متفاوت و رو به جلو در كارنامه غریب‌پور به حساب می‌آید، خصوصا پس از دو اپرای پیشین یعنی «حافط» و «سعدی» كه آنچنان كه توقع می‌رفت نتوانستند خاطره اپرای مولانا را زنده كنند.

  • به بهانه اولین شب اجرای «اپرای عروسكی خیام»روایتی جذاب و شنیدنی از زندگی شاعر شوریده/ معتمدی از پس خیام برآمد!

    8 سال پیش

    به بهانه اولین شب اجرای «اپرای عروسكی خیام»روایتی جذاب و شنیدنی از زندگی شاعر شوریده/ معتمدی از پس خیام برآمد!

    به بهانه اولین شب اجرای «اپرای عروسكی خیام»روایتی جذاب و شنیدنی از زندگی شاعر شوریده/ معتمدی از پس خیام برآمد!

    8 سال پیش

    اپرای خیام از برخی جهات اثری متفاوت و رو به جلو در كارنامه غریب پور به حساب می آید، خصوصا پس از دو اپرای پیشین یعنی حافط و سعدی كه آنچنان كه توقع می رفت نتوانستند خاطره اپرای مولانا را زنده كنند.