آلبوم «كی بود كی نبود» به آهنگسازی و كارگردانی حمیدرضا آفریده و نویسندگی الهام السادات افراز با گویندگی ثریا قاسمی در ژانر موسیقی ردیف دستگاهی ایران پیش روی مخاطبان قرار گرفت.
نسخه مجازی آلبوم «یاپیرجان» با هنرمندی مظفر شفیعی، سعید آذرنوش، حسین خوش چهره و شایان یزدی زاده در ژانر موسیقی ردیف دستگاهی ایران پیش روی مخاطبان قرار گرفت.
استاد حبیب الله بدیعی موسیقیدان برجسته مازندرانی، آهنگساز و ویلونیست، فرزند علی محمد است.
غلامحسین امیرخانی با بیان اینكه رضا مافی هنرمندی خلاق در زمان خود بود، عنوان كرد توانایی او به اندازه ای بود كه توانست در نسل خود تبدیل به الگو شود.
بحث تهاجم فرهنگی آنقدر جدی و اپیدمی شده كه تمام شئونات زندگی را تحتالاشعاع خود قرار داده است. عادت كردهایم منتظر بمانیم تا كالا یا خدماتی از فرنگ بیاید و ما بلافاصله از آن استفاده یا الگوبرداری كنیم.
حمیدرضا آذرنگ در نمایشنامه «ترن» حرفهایی از دیروز تا امروز ما میزند ؛ از ارج نهادن به شأن خانواده شهدا تا فراموش نكردن آنهایی كه از نزدیك و دور در این جبههها حضور داشتند؛ یعنی شهدا، ایثارگران و خانوادههایشان.
با حاشیههای انتشار آلبوم «افسانه چشمهایت» و برآورده نشدن انتظار مخاطبین از قطعات آلبوم و عدم گیرایی ملودیها كه بیشتر حالتی آوازگونه دارند،
مجید مجیدی گفت: من افسوس میخورم كه چرا در مراسم رونمایی از آلبوم «محمد رسول الله» حضور نداشتهام. باید به پیام عزیزی با آن اسم با مسمایش تبریك عرض كنم كه در این راه گام برداشته و برای پیامبر(ص) كار میكند.
سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر دفتر كم ورق و كمرمقِ خود را درحالی بست كه در همه آمارها، در تقابل پایینتر از نصف با دوره پیشین قرار دارد.
حمید حامی خواننده پاپ در محفل «اتفاق ترانه» گفت: افسردگی نگرفتهام اما از فضای موسیقی كشور و خواندن خسته شدهام؛ گویی مافیایی دارد برای سرنوشت موسیقی كشور تصمیم میگیرد.
آهنگساز نماهنگ «یادگار سرو»با انتقاد از ترسیم فضای ناامیدانه درباره بیماری اماس گفت: «یادگار سرو» در كنار بیماری، یك عشق بزرگ را به نمایش میگذارد.
نوحهها همواره پیاممحور هستند و به مسائل روز توجه میكنند. تنوع موسیقایی هم زیاد در نوحه دیده میشود، همه اینها بخشی از ارزشهای نوحه امروز است كه البته نیاز به آسیبشناسی دارد.